Adriana
rosím vás odpíšte mi na túto otázku.Ja chcem otvárať obchod textil,obuv. 14.11.2008 som bola na UPSVAR podpisovať zmluvu na príspevok na ktorý musím čakať mesiac,a keď ho dostanem budem zariadovať predajnu-mám tam ešte menšie úpravy(vymaľovať,dlažba¨),túto predajňu by som chcela otvoriť po zariadení to je asi za 2týždne je to možné,dá sa to?Ďakujem vám veľmi pekne
16. november 2008 22:26

Jana
§ 17 ods. 5 hovorí: " Na základe živnostenského oprávnenia možno živnosť prevádzkovať aj v neskôr zriadených prevádzkarňach. Podnikateľ oznámi túto skutočnosť najneskôr v deň jej zriadenia príslušnému živnostenskému úradu." Takže určite to možné je. Prevádzku treba nahlásiť aj na mestskom úrade. Ten vydáva povolenie na zriadenie prevádzky.
Sign up for PayPal and start accepting credit card payments instantly.