Katka
dobrý den, som študentka a robím SOČ-stredná odborná činnosť....chcela by som poradit ohladom absolventskej praxe.....ak by som prijala do zamestnania absolventa štát platí mzdu?je to aktuálne?pretože na niektorých strankach som našla že hej....bola by som rada ak by ste mi mohli podat nejake informacie ohladom absolventa.....ďakujem vam velmi pekne
17. január 2009 18:22

Jana
Novela zákona platí od 1.5.2008. Absolventská prax sa vykonáva najviac 6 mesiacov, bez možnosti jej predĺženia a opakovaného vykonávania, v rozsahu 20 hodín týždenne. Začiatok vykonávania absolventskej praxe a jej rozsah určuje zamestnávateľ. Po skončení absolventskej praxe vydá zamestnávateľ absolventovi školy potvrdenie o vykonaní absolventskej praxe. Počas vykonávania absolventskej praxe poskytuje úrad absolventovi školy paušálny príspevok vo výške sumy životného minima mesačne na úhradu jeho nevyhnutných osobných výdavkov spojených s vykonávaním absolventskej praxe. Pokiaľ to do práce potrebuješ ešte podrobnejšie, vyhľadaj si na internete zákon č. 139/2008.
Sign up for PayPal and start accepting credit card payments instantly.