Eda povedal(a)...
Ahojte, chcem sa opýtať, aký je rozdiel vo vybavovaní úradných dokladov, ak by chcel človek vykonávať prácu poradcu v poisťovni, na živnosť alebo len sa zaregistrovať na daňovom úrade?Ďalšia otázka: nezamestnaný, ak vykonáva takúto prácu, kedy stratí podporu?Ináč celý blog je fantastický a naozaj pomôže novým začínajúcim. Ďakujem.
Utorok, 2007, november 20 19:06

Jana povedal(a)...
Dobrý deň! Poisťovníctvo, sprostredkovanie poistenia aj poistné poradenstvo je vylúčené zo živnostenského zákona. Táto činnosť je tzv. činnosťou, ktorá nie je živnosťou ani podnikaním, na ktorú vydáva licenciu Ministerstvo financií a na základe tejto licencie sa zaregistrujete na daňovom úrade. Pokiaľ ste však evidovaná v evidencii nezamestnaných a poberáte podporu v nezamestnanosti, jedinou možnosťou ako o tento post neprísť je Dohoda o vykonaní práce alebo Dohoda o pracovnej činnosti, z ktorej výška odmeny (bez odpočítania dane z príjmov) nepresiahne 3.200,-Sk za mesiac. Prajem Vám veľa šťastia v rozhodovaní. Jana
Streda, 2007, november 21 11:15

Sign up for PayPal and start accepting credit card payments instantly.